slim
samen
werken

Interim Product Owner

Haal een van onze gecertificeerde Product Owners in huis om de waarde van jouw product of dienst maximaal te benutten.

Heb je te maken met een product dat niet aan de kwaliteitseisen voldoet? Een nieuwe service die niet aansluit bij de klantwensen? Of is er onduidelijkheid over welke functionaliteiten prioriteit hebben?

Onze interim Product Owner pakt direct verantwoordelijkheid en heeft één helder doel: maximaliseren van de waarde van nieuwe, werkende producten, functionaliteiten en services. Zo weet jouw team precies wat er moet gebeuren en waarom.

Wat doet een Product Owner in de praktijk?

Onze interim Product Owners zijn vanaf dag één effectief en nemen de volgende verantwoordelijkheden op zich:

  • Helder communiceren over de visie op het eindproduct.
  • Voortgang bewaken van zowel het project als de backlog.
  • Stakeholders tijdig betrekken en zorgen voor duidelijke communicatie.
  • Feedback oppakken op het juiste moment en de juiste manier.
  • Marktontwikkelingen volgen en hier proactief op inspelen.

Hoe pakt Agile Scrum Group dit aan?

We starten altijd met een intake om goed te begrijpen waar de behoefte voor een interim Product Owner vandaan komt. Tijdens die intake proberen we samen tot een meetbare doelstelling te komen. Vervolgens starten we met een uitgebreidere kennismaking, waarbij we ook scherp willen krijgen wanneer het aan het eind een succesvol traject is geweest. Dat geeft richting gedurende het traject en bespreken we regelmatig om te kijken of bijsturen nodig is, practice what you preach!

steven van den brink agile consultancy contactpersoon

Direct contact over een interim Product Owner?

Steven helpt je graag. Hij is bereikbaar op 06-10066070 en vandenbrink@agilescrumgroup.nl. We kunnen je ook via ons algemene nummer 0202614195 helpen.

 

Onze klanten