slim
samen
werken

Agile Marketing Event

agile-marketing-event

Op 13 december 2019 organiseert Agile Scrum Group een Agile Marketing event. Deze ochtend is bedoeld voor iedereen die werkzaam is op een marketing afdeling en zich oriënteert om op nieuwe manieren slimmer samen te werken. Inschrijven is gratis.

Het belang van de Agile Marketing mindset

Bij Agile Marketing organiseer je je marketingactiviteiten op een wendbare manier waardoor je beter in kunt spelen op verandering. En dat is nodig, want op de meeste marketing afdelingen heeft men te maken met snel wisselende prioriteiten en een stroom aan inkomend werk dat onmogelijk allemaal gedaan kan worden. Hoe je hier slim mee omgaat? Wij geloven dat Agile Marketing een uitkomst biedt.

Agile Marketing gaat in tegen traditionele manieren van organiseren waar marketing een eilandje is, waar grote Big Bang campagnes centraal staan, waar men aanneemt te weten wie de klant is, of waar keuzes worden gemaakt op basis van gevoel i.p.v. data.

Agile Marketing hecht daarentegen waarde aan voortschrijdend inzicht op basis van data, diverse kleine experimenten om te zien wat werkt, multidisciplinair organiseren, en voortdurend ontdekken wie je klant is i.p.v. aannemen dat je dat al weet. Komt naar het event om meer te leren over Agile Marketing en in discussie te gaan met vakgenoten.

Presentatie tijdens het Scrum Event 2018 georganiseerd door Agile Scrum Group. Het Gratis Agile Marketing Event zal kleinschaliger zijn, maar net zo leerzaam!

Programma Agile Marketing event

Agile Scrum Group wil graag op 13 december 2019 ervaringen delen met jou en samen verkennen waar meer kansen liggen voor marketingafdelingen.

Het programma wordt enige tijd voor het event bekend gemaakt.

Wij hielpen o.a. deze marketing afdelingen

Locatie

De locatie van het Agile Marketing event is Meeting Plaza in Utrecht. De locatie is erg goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer.

Inschrijven

Inschrijven voor de event is gratis, maar bij afmelding wordt €50 ex. BTW in rekening gebracht.

Meer lezen over Agile Marketing?

Volg ons op LinkedIn (we delen onze blogs met je)

Over de auteur: Rik van der Wardt

Rik is Agile Coach met specialisatie op innovatie en zelforganisatie. Zijn expertise ligt op het ontwikkelen van teams die zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun werk en tot waardevolle vernieuwing komen. Dit doet hij door het inzetten van elementen uit het Agile gedachtegoed, het aanspreken van intrinsieke drive, een dosis gezond verstand en aanstekelijk enthousiasme.

LINKEDIN
Follow by Email
Schrijf je in om om de week de nieuwste Agile inzichten te ontvangen